ІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІКА ТА ЇЇ ВИГОДИ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПІДПРИЄМЦІВ

У Києві відбулася конференція "Бізнес-лідерство в епоху змін", організована УАПП в рамках щорічного Дня прямого продажу. У заході взяли участь більше 300 осіб.

Малий бізнес перебуває у постійно мінливих умовах. Держава змінює "правила гри". Технології не стоять на місці. Економіка то розвивається, то перебуває в стагнації. Але, як показали дискусії учасників конференції "Бізнес-лідерство в епоху змін", підприємці навчилися цими змінами управляти. 

Конференція була розділена на дві частини. У першій обговорювалася тема малого бізнесу в Україні та умов для його розвитку. Томаш Мурас, Голова Ради директорів УАПП, генеральний директор Amway Україна, представив результати міжнародного дослідження, яке було проведено за підтримки Amway, GFK та Технічного університету Мюнхена  одночасно у 45 країнах світу, в тому числі в Україні. За словами Томаша Мураса, найбільш позитивно налаштована щодо теми підприємництва вікова група 35-39 років, а найбільше готові займатися бізнесом люди до 35 років. Також, як свідчать результати опитування, більшість українців ще не вміють шукати і завойовувати клієнтів, але освіта позитивно впливає на цей фактор.

Тему продовжила Оксана Кузяків, виконавчий директор ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій», яка розповіла про схоже дослідження програми ЛЕВ (2015). Воно показує, що підприємців хвилюють нестабільна політична ситуація, зниження попиту, високі податки, інфляція, війна та складне податкове адміністрування. Експерт переконана, що за умови зменшення адміністративного тягаря для бізнесу ділова активність у малому бізнесі може швидко пожвавитися. 

У панельній дискусії на тему реформ в інтересах малого бізнесу взяли участь народні депутати Геннадій Кривошея та Тетяна Острікова, заступник Голови Державної служби зайнятості Сергій Кравченко, експерт з питань оподаткування Даніїл Монін. Зазначалося, що зміни Податкового законодавства, підвищення мінімальної заробітної плати не мають призвести до підвищеного навантаження на малий бізнес. 
 
Друга частина конференції була присвячена викликам, які чекають на індивідуальних підприємців у зв'язку зі змінами в економіці та розвитком технологій. Зокрема, як впливає на рітейл розвиток електронної комерції, як змінюються настрої та очікування споживача, що несе в Україну шерінгова економіка (економіка обміну) та як просувати свій бізнес за допомогою соціальних мереж. Директори компаній прямого продажу взяли участь у дискусіях з питань бізнесу, представляючи досвід своєї індустрії підприємцям різних сфер діяльності.
 
Презентації виступаючих: