У І КВАРТАЛІ 2015 РИНОК ПРЯМОГО ПРОДАЖУ ЗБІЛЬШИВСЯ МАЙЖЕ НА 37%
«Зараз українці намагаються обережно розпоряджатися своїм бюджетом і активно шукають можливості для отримання додаткового доходу. У свою чергу, компанії прямого продажу не лише пропонують якісну продукцію, а й створюють унікальні можливості для гідного заробітку. Завдяки цьому ринок прямого продажу демонструє вражаюче зростання в першому кварталі не тільки «в грошах», а й «в штуках» – кількість проданих одиниць збільшилася на 17,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і на 2,4% у порівнянні з четвертим кварталом 2014 року. При цьому обсяг українського ринку ритейлу в першому кварталі зменшився майже на 24%», – прокоментував Томаш Мурас, Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу (УАПП).
 
Серед регіонів-лідерів за обсягом ринку в першому кварталі 2015 року залишаються Київ, Дніпропетровська і Одеська області. При цьому найбільшу позитивну динаміку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року демонструють Закарпатська (111%), Одеська (78,9%) і Херсонська (66,5%) області.
 
У той же час, за перший квартал гривневе зростання продемонстрували всі категорії товарів, які реалізують через канал прямого продажу. Так, обсяг продажів у категорії товарів для дому тривалого користування виріс більше ніж удвічі, а парфумерії – майже на 50% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Категорія Wellness (товари для здорового способу життя) продемонструвала зростання на 45,8% у порівнянні з першим кварталом 2014 року.
 
 
Нагадаємо, у 2014 році обсяг українського ринку прямого продажу склав 4 млрд грн (без ПДВ), а кількість дистриб'юторів компаній прямого продажу перевищила 1 мільйон. Індустрія принесла близько 900 млн грн податків до бюджетів різних рівнів в Україні в 2014 році.