ПРЯМИЙ ПРОДАЖ І ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ: ДИСКУСІЯ ОНЛАЙН

 

Як не стати жертвою «піраміди» та шахрайства, пов’язаного з мережевим маркетингом? Як повернути товар, куплений у компанії прямого продажу? Які переваги мають дистриб’ютори і покупці завдяки дії Кодексу професійної етики Української асоціації прямого продажу? На всі ці запитання тепер можна отримати швидку відповідь на сторінці Адміністратора Кодексу у соціальних мережах: Фейсбуку, ВКонтакті та Однокласниках. Кожен може проконсультуватися онлайн, залишити свої побажання, скарги, поділитися враженнями та власним досвідом.

Усі компанії-члени Української асоціації прямого продажу взяли на себе зобов’язання дотримуватися Кодексу професійної етики УАПП, який регулює відносини між компаніями, дистриб’юторами та покупцями. Кодекс включає норми захисту прав споживачів, які набагато перевищують норми українського законодавства. І це є однією з конкурентних переваг компаній прямого продажу – покупці більш захищені, ніж у випадку придбання товарів у роздрібній мережі. Фактично, компанії-члени УАПП працюють в Україні за тими самими стандартами, як і в Європейському союзі, США та інших країнах з розвиненими системами захисту прав споживачів.

Сторінки Адміністратора Кодексу відкриті з огляду на побажання дистриб’юторів. За статистикою останніх років, 90% запитань і скарг надходять до Адміністратора через Інтернет (а саме – через сайт УАПП). Тепер дистриб’ютори та покупці матимуть додаткові можливості для безпосереднього контакту з правником. Запрошуємо всіх відвідати сторінки:

у Фейсбуці: facebook.com/udsacode

в Контакті: https://vk.com/udsacode

в Однокласниках: http://www.odnoklassniki.ru/group/57006018068534