ВІТЧИЗНЯНИЙ РИНОК ПРЯМОГО ПРОДАЖУ ЗРОСТАЄ З ПОЧАТКУ РОКУ
 
За перше півріччя 2013 обороти* компаній Української асоціації прямого продажу зросли на 1,29% у порівнянні з аналогічним періодом 2012 р. і досягли 2 мільярдів 119 мільйонів гривень (без ПДВ).
 
При цьому, випереджаючими темпами (порівняно зі зростанням індустрії) збільшилися виплати консультантам за просування товарів. Більшість компаній стали інвестувати більше коштів у заохочення незалежних підприємців, які співпрацюють з компаніями прямого продажу. З початку 2013 року, дистриб'юторам було виплачено в якості винагороди майже 390 мільйонів гривень, що на 8,63% більше, ніж за перше півріччя 2012.
 
Особливо динамічно розвивається продаж товарів по догляду за помешканням (побутова хімія та засоби для чищення). У другому кварталі 2013 року їх зростання склало 15,03% порівняно з аналогічним періодом 2012 року і досягло 96 мільйонів гривень (з квітня по червень).
 
Бурхливими темпами розвивається також сектор товарів для здоров'я (дієтичні добавки, продукти харчування та напої для здорового способу життя, спортивне харчування та ін.) Зростання продажу у цій категорії в другому кварталі 2013 року склало 9,55%, досягнувши 102 мільйонів гривень (з квітня по червень).
 
"Статистика свідчить про те, що прямий продаж в Україні розвивається по висхідній, - так само, як в ЄС і на глобальному рівні. Україна успадковує тенденції світової економіки, в якій прямий продаж є важливим каналом дистрибуції товарів", - вважає Голова Ради директорів УАПП Олена Старкова.
 
Зростання в категоріях "догляд за помешканням" і "товари для здоров'я" показує, що прямий продаж підходить не тільки для реалізації косметичних засобів (традиційних для дистриб'юторів товарів в Україні). Загалом тенденція очевидна - розширюється асортимент товарів і послуг, які поширюються шляхом прямого продажу. До них додаються продукти харчування, сучасна техніка, освітні та фінансові послуги. Крім того, традиційна торгівля все частіше переймає у прямого продажу ефективні методи мотивації продавців і презентації товарів.
 
* Підрахунок статистики проводиться за даними 10 компаній прямого продажу: 9 членів УАПП + ТОВ "Ніккен Україна".